2011-03-29

Where is my man?

Min älskling for klockan 15.00 för att tatuera sig. Klockan är nu 20.43 och jag har inte ens sett skymten av honom ännu...Hmm...Where is he? Är allt nervös. Och han svarar inte när jag ringer eller på mitt sms. För att inte verka paranoid kommer jag inte att ringa flera gånger, men ändå undrar jag...har det hänt nåt?
På fredag ska jag, om modet inte sviker, och tatuera mig. Jag har ju nångång i min ungdom gått och satt en fladdermus på magen, och nu ska den bort. Vad jag gör får ni se senare ;) Egentligen skulle jag inte vilja ha nån tattoo alls, men när man väl har en kan man väl göra en man är nöjd med. Och vad gäller min och Johannas vänskapstatuering, så får vi väl göra en ny :)En som man vill att ska sitta kvar hela livet.

Rolig träning idag. Jag blöder från både knogar och knän men det gör ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar