2013-01-24

Mystiskt...

Igår när jag var och klippte mig till min personliga frisör Hannele så hittade hon denna mystiska blåa fläck i min hårbotten.


Så nu tänker ju jag genast då att typiskt, nu när allt går bra har man fått hudcancer på kuppen. Var idag och visade upp fläcken, och kände mig som Ross Geller i Friends när de sa att de aldrig sett något liknande...så nu ska jag nästa veckas fredag igen och visa upp fläcken till en läkare.
Har ni sett något liknande förr?
Jag har verkligen inte tid eller lust att nu börja fundera på hudcancer, så jag kommer att låtsas som att fläcken inte ens existerar i en veckas tid. Kanske den går bort i tvätten :D

Nu ska jag dra iväg till gymet. Igår fick benen och ryggen lida, idag blir det biceps och triceps. Sen ännu kickboxing på kvällen. Jihuu.

1 kommentar:

  1. Fick du reda på vad fläcken var för något? Jag har nämligen en likadan.

    SvaraRadera