2013-06-05

Sommartider hej hej

...åååh, jag har fullspäckat schema hela tiden sedan jag fått sommarlov från skolan...hinner inte ens BLOGGA!

Idag fick jag äntligen tid till att träna igen, och nu börjar jag åter träna regelbundet (dock bara 3 ggr/vecka under sommaren). Idag tränade vi bröst och rygg. K-U-L!!!

Om ni funderar varför jag inte hinner med nåt, så håller vi på som vanligt och bygger något, och så har jag ju plötsligt fått gröna fingrar och tassar på ute i trädgården om nätterna så jag är allt trött om dagarna :) Jag visste inte det var så kul att hålla på ute i det gröna, om jag bara hade pengar skulle jag köpa blommor varje dag.

Här lite bilder av de gångna dagarna:

Terassbygge förstås...borde bli klar imorgon kväll

För de som inte hänger med i svängarna, så håller jag ju på och gör ett sk. vattenfall här på gården...

...vi får se hur det blir.

I helgen blir det förhoppningsvis klart :p

här är lite bilder från nätterna när jag tassar runt och drömmer mig bort


mitt och Heinis fynd :)

Och så var jag ju förstås på Nice run med detta härliga gäng. Bilden är enbart åt dig, M. VI saknar dig!
Men NU ska jag faktiskt inte trampa på där ute, jag var så trött idag så jag kommer att lägga mig snart...ska faktiskt cykla imorgon igen till jobbet. Hej hej.

2 kommentarer:

  1. Jag saknar er åxå jättemycket! Roligt att se att ni tänker på mig å min sjukdom ♥Kram!/Monica

    SvaraRadera
  2. ojoj...tid for ännu en viko, ja had no mära att jag å Charlie sku ha komi ut, men int vart he så na...tar nya tag nästa viko ;) Vill ju å si allt dä grannt ni lagar :) Ha en skön helg! Puss

    SvaraRadera