2013-02-14

Trevlig vändag!


Idag önskar jag alla mina vänner en riktigt bra dag! Jag är tacksam för att ni finns i mitt liv och för att jag får ha just DIG som vän. Utan mina vänner vore jag inte jag.
Idag tänker jag också speciellt mycket på Malin, som fött en fin frisk vändags-kille till världen inatt. Ett stort grattis till er familj, och jag önskar er all lycka och glädje.
Idag går också alla mina tankar och böner till en god vän till mig och hennes familj, som jag kan tänka mig nu fightas med alla möjliga tankar just nu. Till dig vill jag säga att du finns i mitt hjärta, och du är stark och ung, och detta är bara en period i ditt liv som du nu tyvärr hamnar att gå igenom. Du har alltid funnits här för mig när jag haft det tungt, och jag finns här för dig när du behöver mig! Och jag vet, att detta kämpar du dig igenom, för sådan är du. Du är min vän, och jag skulle aldrig låta något hända dig.

4 kommentarer:

  1. Tusen tack för ditt inlägg, det värmer gott i hjärtat!! Du är åxå min vän i vått o torrt! Kram! <3 /Monica

    SvaraRadera