2013-05-27

Härliga sommar...

...välkommen hit. Imorgon firar jag terminens sista skoldag, sen är det SCHOOL'S OUT FOR SUMMER!!!!!
Mycket har hänt omkring mig, fastän jag själv lever i min lilla bubbla.
Tina & Jotto provade på en ny teknik i Torsdags


Vår terass har börjat ta fart


Det är plötsligt GRÖNT ute


Mina nyinköpta äppelträd BLOMMAR, de har inte dött :)


Tina har äntligen fått sina får


Jag har kommit på att jag också ska skaffa får nästa sommar. Det passar bra med en miniatyr-bondgård här hos oss på prärien :)
Annat då? Vi har haft enormt bra väder. Min syster bli dimitterad på lördag (hon med fåren, ni vet :) ). Vi ska ha konfirmationskalas här hos oss i början av juni åt Julia. Jag får snart (nästa vecka) börja jobba 100 % igen. Jag får fr.o.m nästa vecka ÄNTLIGEN börja cykla till jobbet.
Jag har ätit ute fyra gånger förra veckan (!) och hamnar att äta två gånger denna vecka! Så inga dieter här inte :)
Jag ser fram emot sommaren, för denna sommar kommer jag att vara frisk (hoppas jag). Så här är allt gott. Vi lever livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar