2011-09-17

Happy B-day to you!!

Congratz to lil' sis Tina!! 25 år. Det skulle man inte tro. Och tack för den goda jordgubbstårtan!

Vilken tråkig helg. Jag orkar inte göra nånting. Vill bara sova. Igår fick jag åtminstone ordnat upp i data-rummet, och idag har jag fått uppskruvat några krokar på väggen. Plus att jag och storabror började göra grunden för mitt "vedalider" igår. Men det är allt. Jag skulle behöva en 5 veckors sol-semester nånstans på en öde ö.
Tyckte igår att jag börjat må bättre. Men jag inbillade mig. Några tag med spaden och det kändes som om hjärtat slog volter inom mig. What's wrong with me?
Men jag konstaterade idag att jag kommer INTE att börja leva mitt liv i rädsla för allt, jag kan väl inte börja begränsa det jag gör heller? Jag vill leva fullt ut, precis som tidigar och bara njuta av livet. Och om det blir min död får jag ju åtminstone dö lycklig.
Så länge jag inte vet vad det är för fel på mig, så kommer jag också att låtsas som om jag inte har nåt fel. PUNKT.

1 kommentar:

  1. va har ty fö fejl?? Ja sko måst kåma å skåda hu ni hare i kållby.....Anna

    SvaraRadera