2011-10-02

Gäsp.

...är så trött. Det tar på krafterna att jobba kvällsskifte fast jobbet i sig inte är så tungt.

Är så led allt...känns som om vi haft så otur med allt vad som gäller vårt hus. Nu som bäst är jag mest förbannad över solpanelerna som står och blockerar vårt garage, och som aldrig kommer att bli uppsatta som det ser ut nu. Orkar inte gå in på detaljer, men det stör mig så in i norden.

För det andra är jag så skitled vår säng. Ny säng som är helt fiasko, och vi får inte bytt den fast vi har garanti eftersom affären vi köpt den ifrån gått i konkurs, och från fabriken så svarar de inte. SCREW YOU ALL!!!!!!!!

Imorgon får jag min kanin. Hah!

1 kommentar:

  1. Hej Nina ! He e no bra med lite omväxling. Hund kennel + kaninskötsel 7 dagar i veckan året om . Gratis !! Vi ses kraaam :)

    SvaraRadera