2011-12-21

Juletider

= förkylningstider. Hos oss blir det ingen jul i ett städat och dammfritt hus, för jag har inte orkat göra NÅGONTING! Har nu legat i 3 dagar och varit sjuk, kollat på typ fyra säsonger av friends och druckit minst 3 liter coca-cola för att jag inte orkat laga mat. I've never felt this fat!
Men vem bryr sig? Vem har sagt att det måste städas till jul och allt ska vara så perfekt? Är det inte meningen att man bara ska slappna av och undvika stress? :)
Tack och Lov börjar jag nu bli bättre, med endast ett fåtal svettvallningar och sjuka ögon, så kanske man skulle orka sig på att baka några jullimpor imorgon efter jobbet.

Fick annars läsordningen för nästa år idag. Puh, vilket fullspäckat schema. Som tur är har jag en hel del till godo, annars skulle jag inte kunna jobba alls.
Men man börjar fundera, hur kommer det att se ut till nästa höst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar