2011-12-23

Vilket klipp.



Idag har jag varit till frissan och kapat av håret. Jag visste inte alls vad jag ville ha för frisyr, så jag sa åt henne: " gör vad du vill bara jag blir av med dethär råttboet". Så hon klippte en page åt mig.
Jag kunde ju ha satt bild av frisyren tycker man, men jag blir bara fulare och fulare för varje år som går konstaterade jag nyss så jag sätter upp en på Rihanna istället. Hon är ju alltid snygg.

Vi kom även överens om att vid nästa frisörbesök ska vi göra mitt hår ljusare, eller så tar vi bort allt :)
Jag har ALLTID hatat mitt hår. Det är tunt och fult och förtjänar inte att finnas till. När jag var yngre var mitt hår mycket tjockare och längre och väldigt lockigt. Nothing good can come out of getting older.

1 kommentar:

  1. om du har sån där frisyr så måst e ju va skitsnyggt :)

    SvaraRadera