2012-10-25

Tänk...

...snart har jag bara hälften kvar av mina studier. Oj, vad det går undan. Skulle ju vara skönt att få ha lite mera fritid än att sitta framför datorn hela tiden(I miss the gym), men det är lugnt så länge man inte tar allt så hårt :) Idag föll första snön, och jag måste erkänna att jag nyss satt och lyssnade på julmusik och påbörjade julstämningen. Kanske främst för att vi idag fantiserade om julen på jobbet, och jag är inte rädd för att säga att jag på något vis fortfarande tror på tomten : ) Vi har ju praktiskt tagit haft en romans han och jag, bildbevis nedanför.



Jag och min vän. Du och jag, tomten.

Skulle också vara aktiv med mina skolarbeten idag, men näe. Denhär *pip* datorn hakar upp sig för minsta lilla sak. Jag hade hunnit skriva färdigt, och när jag skulle spara så försvann allt. AAAAAAH! För att inte prata om att surfa med datorn. Jag slipper inte på nån sida alls. Det tog mig 15 minuter bara att ladda upp bilden av mig och tomten. Ibland önskar jag att jag fått ärva min fars och mina bröders "datageni"-gener..Men man kan ju inte ha allt.

Och imorgon är det fredag IGEN. Veckorna går så fort bara för att man har ledig helg.
Läste annars att det varit tjuvar i Kållby, så jag är lite halvrädd att dom ska ta sig in när jag sitter här ensam. Hjälp.
Nu ska jag börja ställa mig för kickboxingen. Håll tummarna för att jag inte sladdar i diket. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar