2013-12-10

Just do it.

Kolla in mina nya, SKÖNA, SNYGGA träningsskor. Dessa fyndade jag i lördags i Vasa (fyndade och fyndade, dom var normalpris). Men nu har jag nya skor igen, jag behöver inte bekymra mig om skavsår, sjuka knän och rädsla för att ramla omkull pga. hala utnötta skor. Andra köper nya träningsskor för jämnan, men jag har faktiskt jättesvårt för att hitta bekväma skor i min egen storlek. Det är en månader-lång process.  Ännu värre är det när jag ska köpa löparskor.

 
Har ännu inte haft möjlighet att testa dem in real life. Förra veckan hade jag en väldigt intensiv träningsvecka, och tur var väl det, för det ser ut som om jag inte hinner med något annat än examensarbete denna vecka.
En mild version av hur det ser ut i mitt "office" just nu :) Detdär är bara golvet, ni skulle se hur bordet ser ut.
Jag bara väntar på Januari, då tror jag att jag har mera tid för att leva också. Nåja, ingen sa att det skulle vara lätt att studera och jobba samtidigt. En termin kvaaaaar!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar