2010-05-30


Puh, vilken kväll vi hade igår. Först och främst vill jag bara säga, grattis Tyskland. Rätt låt vann. Och som vanligt, just den jag ville att skulle vinna. För jag hejade på Tyskland och Frankrike. Skulle Sverige varit med hade de fått min röst för jag tyckte Anna var skitbra och föstår inte hur hon inte kom vidare, men tyvärr blev det nu så.
Kollade på eurovisionen igår hos svärfar med min sambo och hans systrar, drack några öl och hade hur roligt som helst. Fortsatte sen kvällen ute på krogen. Usch, jag vågar inte ens kolla hur mycket pengar jag spenderat igår...Fast det är så sällan vi är ute och roar oss så man borde inte bry sig.
Nu sitter man då här, dagen efter, med sprängande huvudvärk och försöker överleva dagen. Tror jag ska krypa tillbaka under täcket och glömma bort att man kan må såhär skit. I'm getting so fu*king old. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar