2010-06-15

Tisdag redan...

Jisses vad tiden går, hinner ju inte med!


Egentligen har jag inte gjort nåt skilt nu i början på veckan, tränade 2 pass igår och ska köra ett idag nu när jag har tid.


Söndagen låg jag och latade mig, och i lördags var jag på popkalaset med gubben, min vän Johanna och hennes Tomas. Vi hade hur roligt som helst, fast regnet öste ner mestadels av kvällen och jag såg ut som en dränkt katt. Men vad gör väl det.






<-- Johanna & Jag, redo för kvällens äventyr

-->
Fick lön idag, det är ju alltid en positiv händelse. Inte alls lika positivt när man märker att hela lönen försvann lika hastigt som den kom. Vissa månader tycks alla räkningar komma på en och samma gång!!! Jag som hade drömt om shopping och allt.

1 kommentar:

  1. snyggast i byji som sagt, men den bjuder vi på ;) Hoppas du kommer på Björn om 2 hälga, sku va så kul att jö na ilag nu igen :) KRAM

    SvaraRadera