2010-06-04

what a crappy day

Min crappy day började egentligen igår, när någon för andra natten i rad ringde och väckte mig..Denna någon var min kära far, natten före min kära mor. Inget fel på det, men jag hatar att bli väckt. Om jag blir väckt mitt i min sömn blir jag helt i panik och tror att nåt hänt, mitt hjärta slår i 1000 och sen får jag ingen sömn efter det. Nåja, efter många om och men somnade jag, för att hamna ut för samma händelse igen. Prick klockan 07.00 ringer pappa igen, med sitt klassiska : "sover du ännu? Så nu sitter man här, arg som ett bi, med hela dagen förstörd:)

Nåt positivt finns det ju alltid, och i detta fall är det att jag faktiskt är uppe och kommer att komma i tid till jobbet :) Ha en bra dag!!

(Thank God it's Friday)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar