2010-08-11

Gäsp.

Är dötrött på alla sätt och vis. Har varit vid bygget från 14-22, så det kanske har något med saken att göra.
Men kul har jag haft, hela dagen lång. Började dan med att luncha på stan med L, vid vietnamgrillen. Gott gott. Sen besökte jag, syster Tina och mamma mitt och Tinas vernissage på jobbet. Oxå roligt, fast vi bara hade 7 tavlor utställda men bättre än inget.
Sen har jag bara panelat garageväggar efter det.

Igår hade jag en ännu roligare dag, eller rättare sagt kväll. Jag och Tina praktiskt taget bjöd in oss själva till Johannas på en öl&spelkväll när vi besökte henne i förrgår, så igår satt vi och spelade hela kvällen. Tina lärde oss ett nytt spel, "plump" som jag otroligt nog lärde mig (betydligt lättare än pidro :)). Det är alltid kulast när man kommer på något på impuls, de är alltid de bästa kvällarna.
Så tack Johanna för att du släppte in oss! :)

Nu ska jag krypa ner under täcket i vår nya, inte så sköna säng. Godnatt på er!

1 kommentar: