2010-09-03

blåsigt värre.


Oj vad det blåser. Det riktigt knakar under takplåten. Hösten kom tydligen fort i år.


Fredag - vilken lyx. Har varit en extremt tung arbetsvecka. Vi har nog menat oss iväg till bygget idag också, men få se om man orkar nu när det är sånt pissväder ute.


Annars har det inte hänt så mycket under veckan, vi har byggt och jag har överlevt ett tandläkarbesök - utan bedövning och allt. Jag är livrädd för tandläkaren, och när jag en dag tänkte att nu ska jag börja sköta om mina tänder extra bra, och köpte en xylident pastillask för tändernas välmående så hände eländet. Jag bet sönder en tand och hamnade likväl i tandläkarstolen. Men nu är det förbi och kanske jag inte behöver göra om samma procedur på en stund.


Ha en bra helg alla. Det ska åtminstone jag.

1 kommentar:

  1. hello my friend!! Hu har du e? Ja sku skriv å fråg på fb men he bara haka upp se ede skitn så ja fick i nerve :P
    Hu framskrider e ve husi? Jag å C sku no böv koma tid å si na kväll :) Miss U!!

    SvaraRadera