2010-10-14

Let it snow let it snow let it snow.

Har nu läst miljontals inlägg på facebook om hur irriterade alla är över snöslasket. Vad är det med er gott folk? Det är ju härligt väder ute, "papiljottväder" kallade visst nån det på jobbet idag. Sånt väder där man får utan skuld och dåligt samvete bara mysa inomhus, krypa under en filt och äta nåt gott.
Visserligen har jag varit och tränat idag, men det betyder inte att jag inte ska mysa resten av kvällen.

Måste bara berätta att i lördags firade jag och gubben 5 år tillsammans. Vi firade den i goda vänners lag på Vanha lyhty i Kokkola. Det gick inte alls upp mot pedrinas mat, den var dyr och vi väntade över en timme på något som jag hade gjort bättre själv. Nåja, anyway, det var inte min point i denhär utdragna historien, utan pointen var den att jag fick av min älskling ett ritningsbord. En sån man kopplar till datorn och så är det fritt fram för fantasin att flöda. Oj vad det är kul, jag är helt fast. Det kan gå 5 timmar för mig utan att jag ens märker av det. ¨Så dagens blogginlägg till ära har jag nu slängt ihop en mysbild på 5 minuter.

Kan man annars ha lika mycket tur som min vän Johanna har? Kan man faktiskt vinna en sprillrans ny bil. OMÖJLIGT! Men det gjorde hon, så GRATTIS till nyckelpigan (måste reta henne lite för hon vill inte ha en RÖD bil), jag är glad för din skull <3


Gonatt allihopa!

Äh, det gick inte att överföra bilden. Skit oxå!

2 kommentarer:

  1. thänx hun! We should take a nyckelpiga ride soooon :) Va nice me ritbordi, he va minsann int na dåli present :) Had du na åt L?

    SvaraRadera
  2. Joo, Greys anatomy season 5, romantisk som man er o allt :)

    SvaraRadera