2011-02-04

Thank God it's friday.


Den här veckan har varit en bra, men tung vecka på alla vis.

Bäst av allt är ändå kickboxingkursen jag började med i tisdags. Skitkul var det. Ojoj. Och jag som var så nervös innan att jag trodde jag skulle gråta..helt i onödan! Jag har en tendens att bli nervös när jag måste träna med män av nån konstig anledning. Men bra gick det och nu kommer jag att träna varja tisdag och torsdag tills de slänger ut mig.

Skönt att slippa bort från de vanliga träningspassen för en stund, och slippa fjantiga damer som bara pratar om kalorier de bränt och kilon som ska bort. Så egentligen finns det bara fördelar med att träna med män :D
Inte för att jag nångång kommer att bli proffs med mina 157 cm...men ÄNTLIGEN får jag göra något jag tycker om.
Nåja, nog snackat om mig. Nu till bygget. Ikväll ska vi ha byggmaraton. Vem orkar längst? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar