2011-03-15

lönedag!

Alltid lika roligt att få lön. För en gångs skull hade jag inte så mycket räkningar så det faktiskt lämnade en rimlig summa kvar av lönen. MEN jag vet ju att räkningarna kommer senare på månaden så helt i onödan glädjer jag mig åt siffrorna på kontot.

Igårkväll hittade jag en full filmrulle på bottnen av min nattduksbordslåda. Eftersom jag inte använt kamera med film i på år och dar, har jag ingen aning om vad som finns på rullen. Har jag lämnat den oframkallad av en anledning? Jag dör av spänning, så jag for iväg med den till Foto Elite genast imorse och imorgon klockan 13.00 får jag reda på vad jag har fotograferat...spännande spännande. Plus att min kompis Johanna har hittat nån som kan göra våra gamla filmer till dvd för endast 12€ styck, så nu väntar jag också på att få vår cypern resa på film. Oj vad jag kommer att skratta. Vi var så tokiga på den tiden, way back in the old days. Haha. Pinsamt värre. Frågan om, om man ens vågar visa dem åt gubben :)

Nu sitter jag bara och väntar på att slippa iväg på kickboxningen. Syrran slipper inte med denna vecka för att hon har dejour i skolan, så det är lite nervöst vem jag hamnar att sparra med. Säkert någon proffsig stark karl som kickar huvudet av mig.
Hungrig är jag också. Har en kållåda som puttrar i ugnen men den är nog inte färdig på länge än.

Nu lite simpsons innan träningarna. Adjöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar