2011-03-10

ont det gör ont...

..kommer knappast att kunna gå imorgon efter dagens träningspass. AJ AJ AJ!!

Idag har jag hela dagen spenderat med min bästaste Johanna, pysslat och donat med allt möjligt och ätit i 3 omgångar :)

Och semestern börjar närma sig sitt slut. Har jag fått nånting vettigt uträttat? Inte egentligen. Imorgon blir det att köra iväg till Kokkelby och hämta kakel och kanske äta nåt på Pedrinas ;)

Ja, just det ja. Så har jag också sökt in till sjukskötare. Eftersom ingen kunnat svara på vilka dagar och hur många och kommer utbildningen ske kvälls - eller dagtid, så tänkte jag att jag nu söker och ser hur det blir. Jättegärna skulle jag vilja få det undan nu sålänge jag är "ung" och orkar och inte har barn. Men måste se hur det går ihop ekonomiskt och så, fast L lovat att hjälpa till. Men jag hatar att vara beroende av andras pengar.

Nåja, det om det. Nu tillbaka till Lilla huset på prärien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar