2011-03-22

Varför?



Varför måste vissa människor skriva precis allt som händer i deras liv på deras status i facebook?
Vem bryr sig om nån ska skaffa spiral imorgon, vem bryr sig om precis alla kalorier nån ätit, vem bryr sig om när och var nån ska ha sex när gubben kommer hem. Hallåååå. Lite folkvett måste man väl ha, och inte lägga ut allt för allmänheten.
Inte skulle i alla fall jag vilja att när folk möter mig imorgon på stan så vet de precis vilken gynekolog jag varit till, vilket klockslag och vad jag gjort där. Hmpf.

Annars inget nytt. Trodde jag höll på att bli sjuk här i helgen och ännu igår, men det gick förbi. puh! Jag hade vansinnig huvudvärk, trodde huvet skulle spränga i bitar men nu är jag fullt normal igen och har varit både på combat och kickboxning :) Själv tror jag att min värk kom från nacken men efter lite boxande är värken och spändheten som bortblåst. TjoHoo.
Sen jag var rejält sjuk i nästan 2 månader för nåt år och inte visste alls om jag skulle överleva till nästa dag, hatar jag minsta lilla förkylning jag drar på mig, och blir nästan i panik och tror genast det värsta. Jag har varit så nöjd att jag hållit mig frisk nu en längre tid, så denna lilla svacka skrämde mig rejält. But I'm ok. :)

Annars fick jag cypern-filmerna av Johanna i Söndags, och jag kan nog inte säga annat än OH MY GOD. Vilket fetto man varit. Okej, att det var 2004 och jag var 20 år, men jag blev allt förskräckt av att se mig i det tillståndet så jag har nog tappat min aptit för flera år framöver. Usch usch usch. Vi gjorde inget annat än åt, eller pratade om mat, eller drömde om vad vi skulle äta eller knarrade om hur hungriga vi var. Ett under att man ens hade pojkvän på den tiden. :D HAHA! Väntar med spänning på att få överförd turkiet-filmen till dvd. Om jag minns rätt åt vi inte lika mycket där och var smalare, men vi solade väl desto mera topless :p

Det om det. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar