2011-04-19

Tackar och bockar.

Tack Johanna för en alldeles fantastiskt rolig helg. Mera sånt åt folket! :) Amicitia Aeterna!

Annars inget nytt på fronten. Efter att Johanna åkt hem på Söndag fick jag världens smärta i ryggen, kunde inte röra mig eller vrida på mig. SÅ jag fick ringa efter min privatambulans, dvs. min lillasyster och hennes pojkvän, som körde mig till Kållby där jag praktiskt taget badade i Tigerbalm och vräkte i mig värkmedicin.
KLarade mig rätt så bra resten av kvällen, men sen när jag skulle upp ur sängen på måndag morgon sa det stopp. Fick akut tid till naprapaten klockan 14 och han knäckte upp oberäkneligt många låsningar i ryggraden och även mitt bäcken var i lås. Antagligen hade detta kommit efter att jag fogat golvet från 14-22 på fredag. Ajaj.

Men nu mår jag bra igen, kunde t.om. vara på kickboxing idag. Och snart har vi påskledigt. jippii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar