2011-05-27

Idag...

..träffade jag Johanna i all hast. Saknar dej!! Men det slog mig, att det inte är länge tills vi flyttar och då hinner jag träffa Johanna och Charlie hur mycket jag vill igen. Jeej!

Har också inlett grillsäsongen idag vid bygget. Det regnade och stormade men har jag bestämt för att grilla så kan inte ens en orkan hindra mig. Gott var det. Jag åt både korv och biffar och revbensspäll och snellmans nya grillbiffar (rekommenderas!). Mmm.

Måste även berätta att vår toalett blev skitsnygg. Jag tapetserade den för någon dag sedan med tapeter jag köpt av Johannas pappa, såna tapeter som vanligt folk sätter i vardagsrummet..men jag är ovanlig nog för att sätta dem i toan, och skitsnygg blev det.

Idag har vi, eller egentligen grabbarna, satt upp skåpen i hjälpköket. Och tro det eller ej, men vi har än en gång fått fel skåp, så nu hamnar jag igen att ringa och skälla. Skåpen som vi har täcker halva dörren - not so smart. Plus att det ännu fattas skåpdörrar från köket och några skivor och listar och sånt skit, som vi borde ha fått för längesen...Det är saker som dessa som gör att inflyttningsdatumet flyttas framåt hela tider...ARGH!

Så länge grabbarna donade på med skåpen grillade jag mina läckerheter och fantiserade om min blivande trädgård och satte silikon i wc:n.
Nu har jag nedrevåningens toa klar, och ska nu börja med övre våningen. It's going to be beatiful. Ni får se nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar