2011-07-20

Idag...

har jag trampat på en skruv..Den borrade sig in i min häl ca: 2 cm, och ni kan gissa hur jag svor och bannades.
Jag är så trött på allt. Vi har lite över en vecka på oss att flytta in, och jag vet inte vad som är värre - att röja upp i svinstian vi bor i nu eller röja upp i den andra svinstian. Jag hatar att flytta, och hur mycket jag än packar tar sakerna aldrig slut.
Jag hatar att vara trött hela tiden, och jag hatar att inte ens få vila mig en stund efter jobbet innan jag måste börja med nästa arbete.
Jag hatar mitt j*vla bilskrälle som inte gick igenom besiktningen andra gången heller...Nu har jag satt 90€ på besiktning plus otaligt många hundralappar på reparation. JAG VILL HA EN NY BIL!!!!!!!!!!!!!!!!
Som extra bonus i detta elände har det varit extra tungt på jobbet nu den senaste tiden, så ni får ursäkta mitt negativa inlägg men jag är trött.
Och ännu extra guldstjärnor i kanten får jag ge åt halsbrännan, sömnlösheten, huvudvärk, magkramper och nåt skitluktande i min mun som jag själv gissar på är svamp.
När allt detta är färdigt skulle man ha god lust att dra iväg på nån sista minuten resa nånstans och bara skita i allt.

Nånstans måste man väl få klaga, när man aldrig får klaga för nån?
Gonatt.

1 kommentar:

  1. Paj paj *tröstar* Stacki dej me all krämpor å stress, men du måst bit ihop nu bara å tänk, att san tå allt e fädi, tå kan du bara släng upp fötre på boli, ge de sjölv en klapp på axeln å säg "We did it! Wohoooo"
    Å du veit att he e ba att ring om du böv na hjälp na kväll, ja får no fixa sköitarn så ja kan koma om he behövs. Å även om he känns motot å tungt nu så kommer ni ju att få världens snyggast heim att få byri bo i imon 2 vikor!! Love ya! Stress int ihjäl de! Puss <3

    SvaraRadera