2011-08-17

Borta bra..

...men hemma bäst. Kom nyss hem efter ett tre dagars läger på Pörkenäs från jobbet. Blev lite stressad över att komma tillbaka till kaoset här, men nu ska jag kavla upp ärmarna och sätta fart på saker och ting.
Blev lite gladare över att mitt internet nu funkar. Det var på tiden!

Måste berätta lite om Johannas bröllop också i helgen. Absolut det roligaste bröllop jag varit på. God mat, roliga gäster och bra underhållning :) Och själva brudparet var så vackert och ståtligt och jag kan tänka mig att de har det bra nu på deras bröllopsresa.
Själva kyrkceremonin kunde jag inte koncentrera mig så mycket på, eftersom jag satt och halvt hyperventilerade i kyrbänken innan vi skulle sjunga för brudparet, men även det gick bra.

Nu till verkligheten. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar