2011-09-22

Anatomi.

Clavicula hit och scapula dit. Dethär med anatomi nappar inte just nu. Försöker läsa, men finner facebook mycket intressantare. Tar väl det på talang som vanligt :)

Jag blir så arg på mig själv när jag velar och tvelar mellan alla beslut jag ska ta. Ungefär som om det vore världens undergång om jag missar ännu en vecka av kickboxingen. Jag vet jag vet, jag skrev i förra inlägget om att jag ska sluta - men som sagt, jag velar och tvelar med allt.

Jag kom hem med 2 stora påsar toffee (vi har någon konstig toffee-period här hemma hos oss nu), sa åt gubben att nu slutar jag att göra saker som jag egentligen inte orkar och slängde mig på soffan.

Och så kommer min kväll nu att fortsätta. När ska allt bli normalt igen? Kanske när solen skiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar