2011-10-30

blaah!



BORDE ta itu med en stor bunt hemuppgifter, men hittills har jag bara skjutit upp det och gjort allt annat onödigt. Okej, jag var i jobbet också idag, så dit for lite av min tid.
Men jag kan ju dela med mig av min "snygga" naulakko. Jag vet faktiskt inte vad det heter på svenska längre, klädhängargrej?? :)
Har i alla fall varit urled på vårt hus, att inget blir gjort och inget hittar sin plats eftersom vi inte har ställen att lägga saker på, så idag tog jag fram en av de gamla dörrarna jag sparat från gamla huset som stod där, hämtad krokar från prisma och tadaaa !! Ska ännu pimpa upp stället med lite korgar och annat tjafs efter att jag farit till ikea,och pimpa upp dörren mera, så dethär är allt ni får se ännu. Någon gång ska jag fota lite mera i huset.

Men nu ska jag skärpa mig, och börja med folkhälsovetenskapen.

Nej, det ska jag ju inte alls det. Måste bara berätta att idag gjorde jag världens godaste efterrätt här hemma. Hittade på receptet själv, måste testa göra på jobbet nångång och se vad de andra tycker :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar