2011-11-27

Nu har jag fått nog...



...av allt som heter mikrobiologi! Det finns ingen skillnad hur jag än läser, så sitter jag och tänker på något helt annat och minns inte ett skit. Så nu ger jag upp, tenten är imorgon bitti och jag är nöjd bara jag blir godkänd. I alla andra ämnen har jag fått fina vitsord, så en etta hit eller dit spelar väl ingen roll :)

Lillajul, och helgen i övrigt har varit riktigt kul. Vi har byggt på vårt vedlider, eldat i spisen, ätit julgröt och bara chillat. Veckan i övrigt har också varit bra, jag har hunnit bli ett år äldre och bara latat mig hela veckan.

Ett litet tips till alla, bygg aldrig något när det är storm ute. Trodde att mina fingrar skulle ramla i vanten. OCh man kan nog inte räkna me att spirorna är 100 % raka :)

Såg annars igår kväll en skitbra film som jag hyrde från makuuni - The beaver med Mel Gibson. Det är en såndär psykologisk film igen, ni vet - my favourites. Mel Gibson lider av depression och typs sover sig igenom livet.Han börja prata genom en handdocka i form av en bäver och får på något sätt en dubbel personlighet. Den var faktiskt SKITBRA! Rekommenderas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar