2011-12-30

:(

Vilken crappy dag! För det första, så var min arbetskompis Johanna sin sista dag på jobbet idag, vilket är ledsamt.

För det andra, är min älskling mycket sjuk, och jag har varit utom mig av oro hela dagen. Han har en tandinflammation som inte går att få bot på, och idag har jag hela kvällen ränt runt i Kållby och tömt både min mammas och min systers värkmedicinförråd. Han satt idag, för tredje gången, i tandläkarstolen i över två timmar pga. att en annan tandläkare gjort fel när han lappat en tand, och nu har inflammationen gått så djupt ner att inte ens tandläkaren visste vad hon skulle göra.

Så, det kan hända att vi firar in det nya året i Vasa, om han inte mår bättre tills imorgon.

Gott Nytt År!

1 kommentar:

  1. Nyt luin sun blogia ihan tänne joulukuulle asti!:) Voit olla varma, että välillä tuun kyllä kommentoimaan!:) Voi meillä on sååå mycket puhuttavaa!! Molemmilla tapahtunut lyhyessä ajassa paljon kaikenlaista.. Ajattele, että siitä on jo yli kaks kuukautta kun viimeksi nähtiin! Liian pitkä aika olla erossa!! Mutta muista.. Lähden ehkä vähän kauemmaksi, mutta EN KOSKAAN katoa elämästäsi mihinkään! <3 Aldrig i livet! <3 Vi ses imorgon!! <3
    -jkka-

    SvaraRadera