2012-01-07

Good evening.


Kom nyss hem efter min date med L :) Var på bio och kollade "the girl with the dragon tattoo". Absolut lika bra som den svenska versionen, fast Lisbeth var snyggare i den svenska. Men Mikael var snyggare i denhär.. Daniel Craig är ju på min top 5 lista :) (Ni som kollat på friends vet vad jag pratar om :))

Denhär versionen var mycket råare. Ni vet dendär scenen där Lisbeth blir våldtagen, och man börjar nästan spy när man ser den? Nu kunde jag inte ens titta. Alla andra scener var också mycket råare.
Lite irriterande var det också när alla pratade dålig engelska, man måste läsa texten för man förstod inte alltid vad de sa.
Men rekommenderas varmt! Fast man vet vad som händer gör det ingenting.

Nu ska jag försöka sova. Har lovat mig i jobb imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar