2012-01-23

Här...



...får ni se en skymt av vårt nya matbord. Mycket mindre än det vi hade förut. Kanske inte det ultimata valet, om man hade pengar och tid att möblera om så hade det funnits hur snygga bord som helst för några tusenlappar. Men det här passar in hos oss just nu, både ur inredningssynvinkel och med tanke på vår budget.

Jag har märkt att min blogg har blivit in plats där jag gnäller på precis ALLT. Sånt vill vi ju undvika, men jag måste ändå få säga att jag har haft en sån FRUKTANSVÄRD huvudvärk nu i en veckas tid, runt ögonen och i pannan. Vet inte om jag borde få nya brills igen, eller om jag håller på att få feber, eller om min hjärna känner på sig att jag ska i magnetröntgen den 9.2 och nu håller på att utveckla en massa tumörer (God forbid!).
Men annars är allt på topp. De har inte hört av sig om bilen ännu, imorgon är sista dagen, efter det får konsumentombudsmannen ta hand om saken.
Imorgon kommer de och bygger får induktionsplatta, och vi får hit sotar-gubben för första gången. :)

Har annars någon något förslag på vad man ska ge åt sin älskling som fyller 30? Håller nu på att knåpa ihop en bok på ifolor från vår byggar-tid. Det är jätteskoj. Det var min mammas idé förstås, men nu har det slagit helt slint och jag sitter varje ledig stund jag har och rimmar på finska :) Har till och med tagit frivilligt ledigt från träningarna HELA denna vecka för att få klart boken i tid.

Ledigheten är också behövlig, med tanke på alla krämpor jag har som jag inte får klaga över här på bloggen för då orkar ingen läsa. :) Regel nummer ett: TRÄNA ALDRIG när du är förkyld eller har en förkylning på kommande. Om det är något jag lärt mig i mitt 28-åriga liv är det just det!

Usch vilket svammel. Det märks att jag inte träffat någon som helst av mina vänner på flera månader.

1 kommentar:

  1. Bordet och stolarna är ju riktigt snygga och passar väldigt bra in där i er mathörna! Kanske du borde fara och kolla synen? Eller kanske du har sinuit? Krya på dig nu! /M

    SvaraRadera