2012-03-25

BLA!!!!

Fick idag veta att vart flyg har blivit uppskjutet, sa som det ser ut nu ar jag i Bennas forst 06.00 pa fredag morgon...Blir inte manga minuter somn innan man far traska ivag till jobbet :)

Helt roligt har vi haft det, fast om vi bara hade varit pa tumis hade jag bokat manga flyg inrikes (de kostar ju knappt inget alls har) och rest runt till olika stallen istallet. Jag maste saga, att nu har jag MINSANN sett Phuket, och atervander inte hit flera ganger. Mycket har andrat pa tva ar, har ar smutsigt och ackligt och dessa ryska turister har forstort stallet helt och hallet.

Folk skrapar ner, ar valdigt elaka mot thailandarna och bryr sig inte alls om landets kultur och varde. De ids inte ens prata engelska, utan forvantar sig att alla ska prata ryska. Helt fel.

Nu blir det ett parti skibbo, och sen ska jag sova for jag mase hinna arbeta pa min solbranna.

PS. Jag har inte orkat ta mera an 10 foton, det betyder kanske att man rest for manga ganger till samma stalle? :)

Ha det gott dit hemma. Snart ses vi!

1 kommentar:

  1. Hej! Det går ju att ta tjänsteledigt om du vill på fredag!? Säg bara till i såfall så att jag vet om du inte kommer i jobb.
    Ha det riktigt skönt nu denna sista vecka, jobba på solbrännan. Välkommen hem! / Monica

    SvaraRadera