2012-04-02

A cup of tea...

with Johanna. Det har jag fått till stånd idag. Efter en låååång skoldag och en HEMSK tent, och sen ett tråkigt träningspass (Jag har bytt program)så finns det inget roligare än att träffa en gammal vän och snacka skit och skratta så att man knappt får luft.

På torsdag får vi tillbaka bilen..kanske...KANSKE! Det var packningen som var sönder, men när jag kom hem ikväll fick jag också höra att en hel del andra grejer är sönder på bilen...minns inte vad, orkade inte lyssna, för jag BRYR MIG INTE längre. Det hör till min vanliga otur. Kommer att kosta oss multum, och jag sade åt Johanna att efter allt skit kommer det att hända mig något bra, så vi tog och köpte oss varsin skraplott. Tror ni jag vann? NEJ, min vanliga otur.

Har redan listat ut hur jag ska komma mig till skolan imorgon, och imorgon går min energi ut på att lista ut hur jag ska ta mig till jobbet på onsdag.

Och tyvärr Monica, jag slipper icke på ditt smyckesparty :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar