2012-04-18

Livet...



...skulle ibland vara mycket roligare om man var Barney Stinson. WHAT UP!

Har ju annars fått tillbaka vår bil nu. Jipp hej. Men vi ska inte ännu vara så säkra på att den inte klappar ihop, så tur kan väl vi inte ha ?!
Fick också en 114 € telefonräkning efter alla mina samtal hem till Finland när jag låg på sjukhuset i Thailand och var livrädd. Jeij.

Gubben tittade på räkningen och sa: "114€ för att du trampade på en kvist!!?" (Han kan ännu idag inte heller acceptera att något faktiskt bet mig i Thailand. Typiskt män! Fast jag skulle tappa arslet av mig skulle han påstå att det bara är inbillning. Han e precis som min pappa.)

Jag hade tänkt sätta mig ner och göra läxor nu efter jobbet...MEN, om jag känner mig själv rätt - vilket jag tror att jag gör - skjuter jag upp dem, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar