2012-09-07

Yes!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått träffa en läkare som tagit mig på allvar och faktiskt fokuserat på de problem jag har, och gjort något åt saken. Tack! Det blir några läkarbesök till, och tar eventuellt några månader, och i värsta fall kräver det en öronoperation, men det kan jag leva med bara jag slipper allt skit. Så man kan säga att jag har lagt typ 2000 - 3000 € på olika behandlingar och läkarbesök i ONÖDAN! Tack också för det.

Jag slapp inte undan förkylningen som alla andra här hemma och i jobbet går och drar på. Men det gör inget. Det är så skönt att vara sjuk och veta varför man är det. Efter allt som varit kan inget bryta ner mig. Jag ska bara ligga här hemma, dricka varm choklad och ha ett bridget jones - sleepless in seattle- you've got mail- ps. I love you maraton.

Igår var jag och anmälde mig till kickboxingen igen, på tisdag börjar vi. Wohoo. Hoppas bara jag är slemfri tills dess.

Nu borde jag dra mig iväg och handla mat. Sale finns nära, men på något konstigt vis hittar man aldrig något att köpa vid sale. Dessutom funderar jag på att trösta mig med lite hårfärg. Jag vill färga håret så jag kan tråckla in min peruk igen :D Let's face it, jag var mycket snyggare med långt hår. Eller hur :)



4 kommentarer:

  1. Vad skönt om du äntligen får någon hjälp som hjälper! Var har du hittat läkaren?

    SvaraRadera
  2. Voi ihanaa, kuulla, että vihdoin tapahtuu jotain... Odotan, että saan kuulla tarkemmin tästä ensi viikolla. :)
    Ihana kuva susta, mutta aina sä oot ihana! <3

    SvaraRadera
  3. Krya på dig nu! Tur att "vi" kom på vår egen läkare :)/Monica

    SvaraRadera
  4. Hej Ninni !! VA .du liknar Julia ja trod att dö va hon till först. Krya på oss kan man väl säga :)

    SvaraRadera