2012-11-24

Hej hej

Hej på er alla. Jag har varit ganska lat med att blogga på sistone. Men inget nytt har hänt, så ni har inte missat något spännande. Fyllde hela 29 (!) i torsdags, men senast igår fick jag visa ID så jag känner mig som 17.

Fick en massa fina presenter, bl.a 2 taika-muggar, Samuli Edelmanns nya jul-cd, en singha :),osv osv. Fick också denna fina one-piece, som jag nu bokstavligt talat har bosatt mig i de senaste dagarna.  



Igår ställde jag också till med lite mys.


Och fick besök av denna fina dam.


Vi hade hur kul som helst :)



Det om det. Annars har jag varit väldigt tråkig, donat på i vedlidret och gjort Holgers lya mera vattentät. Och imorgon ska jag ta itu med skoluppgifter. Så det så. Ha det gott alla, det kommer åtminstone jag att ha!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar