2013-02-27

Glad idag..

..är jag över vi har haft så underbart vårväder nu de senaste dagarna. Jag har både hunnit med promenader, skidåkning och jogging i solskenet.
Glad idag, och mycket tacksam.  är också jag över att min hudförändring var godartad. Man kunde konstatera ett litet ärr i hudbiten som skickats bort, och den blåa färgen är en hudförändring pga. ett trauma. Jag har väl slagit i huvudet som vanligt. Så med andra ord har jag opererat bort ett blåmärke :D Ett bestående blåmärke, men ändå :D
Det bästa med att bo var jag bor, är att jag bor mitt i naturen. Jag kan skida iväg från mig egen gård, finns det något härligare. Om ni tycker skidspåret ser mystiskt ut, beror det på att vi gjort ett eget spår i djupsnö i mörkret, med två hundar som trampat ner det vi försökt åstadkomma :)

Det är så HÄRLIGT att våren är på väg. Jag har sprudlande vårkänslor i kroppen och vill bara vara utomhus. Så välkommen kära vår, i år ska jag ta emot dig med öppna armar och suga i mig allt. Livet är för kort för att inte njuta av varje dag.

2 kommentarer:

  1. Va skönt att det bara var ett blåmärke! Kram! <3/Monica

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Ja kan int naadeting än skratt åt vår skidutflykte. Ja tror no popcorne sku ha blåst iväg! :D

    SvaraRadera