2013-04-17

Bikinikuntoon :)

För er som strävar till att hoppa på stranden i minimal bikini i sommar, så får ni bra tips av Jutta på hennes blogg http://www.gojuttago.com

På tal om Jutta... min syster (som by the way är i thailand nu med min andra syster +  bror + respektive makar) sms:ade mig från tåget påväg till H:fors att de satt i hytten bredvid dessa två. Tror ni att de kände sig små i deras närhet? :)
Jag blev så avis, inte för att jag tycker de är speciellt snygga eller något, men efter att man följt med deras karriär vid sidan om, och tittat på Juttas TV-program och läst mycket fitness-artiklar under åren, tror jag att jag skulle ha mycket att fråga dem :) Jag kan inte förstå hur människokroppen kan bli sådär massiv?! Även om många bodybuilders använder sig av steroider, är det beyond my senses att någon kan växa till sig sådär...



Ett stort tack till min vän Johanna för en supertrevlig kväll...Precis vad jag behövde. Puss <3>

1 kommentar:

  1. Men fyyy....he de e ju int eins snyggt eli sexigt :( Lagom e bäst..int överdrivit! ;) /Monica ♥

    SvaraRadera