2013-04-26

Bloggtorka

Ni får ursäkta att min blogg helt och hållet håller på och sinar ut just nu, men jag skyller på att jag faktiskt håller på och läser om vaginan och dess infektioner om kvällarna, det är ju mycket intressantare än att blogga :p
Nej, men kanske mitt liv blir lite intressantare efter tisdagens tent.
Hörni, gott folk. Det är ju FREDAG! Gå ut och gör något roligt, ni som kan, istället för att läsa detta onödiga inlägg :) Själv ska jag plugga, handla mat, och sätta mjöd i flaskor. Livet är spännande när man närmar sig 30.

1 kommentar:

  1. :) Mukavaa pejantaita sulle!
    Täällä mennään vähän samoilla linjoilla, kauppaa, grillausta, siman pullotusta ja saunaa. Sitten nukkumaan, on aika kiva olla kohta 30v., vaikka tää elämä välillä aika tylsääkin on. :)

    SvaraRadera