2013-06-13

uppdatering

Vad som hänt under veckan:
- Jag har varit sjuk
- Vattenfallet är färdigt, tack vare mycket hjälp av min mamma.
- Terassen blev färdig i helgen. Nu återstår bara vita staket av något slag.
- Vi har kommit på att bygga ett eget trädgårdsbord, eftersom ingen säljer det vi vill ha. (blir nästa veckas projekt)
- Har känt mig konstig i några dagar och upptäckte genom att sticksa mig själv på jobbet innan jag åkte hem att jag har urinvägsinfektion (blir väl att skaffa antibiotika så jag kan vara normal på vår Umeå-resa på lördag).
- Är ledig imorgon, och hamnar att baka hela dagen inför söndagens konfirmationskalas
- Vår vanliga otur fortsätter, lagom innan kalaset har vår pump till avloppsbrunnen pajat, och jag vet inte om jag inbillar mig men hela huset luktar skit i min näsa.



Nu ska jag dra på mig hanskarna och gummistövlarna och bege mig ut och öppna skit-brunnen. Det kan man kalla SKITGÖRA. Life is wonderful sometimes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar