2013-07-05

Fredag.

ÄNTLIGEN fredag!!! Jag är SÅ i behov av semester just nu.
Idag körde jag mitt träningspass genast efter jobbet, så nu har jag HEEELA kvällen ledig. De flesta jag känner ska antagligen på Toto-konserten ikväll, men jag ska nu bege mig ut och bygga lite på vår veranda, koka mat (kyckling och ris) och bara slappa med några avsnitt lilla huset på prärien :) Och så ska jag stretcha.

Jag brukar alltid köra en snabb-stretch efter ett gym-pass, men en gång i veckan kör jag en timmes stretch och stretchar genom hela kroppen. Om jag någonsin lärt mig något av mina misstag, så är det att INTE FUSKA MED STRETCHNINGEN ! Jag vill ALDRIG mera vara så sjuk som jag var förra våren.
En annan sak, som jag själv har väldigt svårt med, är att få i mig tillräckligt med vätska. Dock har jag märkt att det är lättare att dricka mera om vattnet inte är iskallt, så jag brukar ha en flaska att stå framme som jag måste ha tömt innan jag går och lägger mig.
Jag brukar också på morgonen koka vatten åt mig, och dricker 3 dl varmt vatten blandat med kiselgel på tom mage, det kör igång mag-och tarmfunktionen. Kiseln är bara till för att ge mig starkare hår. Jag har väldigt tunna hårstrån, och att duscha ofta gör inte håret precis bättre.

Men NU tar jag helg. Ha det gott alla, det ska jag!

:)

2 kommentarer:

  1. Sulla on hienot uudet kuvat blogissa!
    Mistä oot hankkinu tota kiselgeliä? Onko se auttanu hiusongelmassa? Mun pitäis kyllä kans kokeilla tota..oon muuten kohta ihan kokonaan kalju :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos! Kuule se on ihan apteekista, silicea sen nimi on. Mulla on niin vaikeuksia nielaista pillereitä niin se geeli on mulle parempi :) / Nina

      Radera