2013-07-02

Guess who's back?

JAG!!!!
Efter att min dator fått "vila" några dagar startade den nu helt plötsligt, så jag måste ju passa på att blogga lite nu när den är igångvevad :)
Jag måste VERKLIGEN  få en ny dator, senast innan skolan börjar igen och jag ska påbörja mitt slutarbete.

Vad som hänt då sen jag varit här sist?
-INGET!
Äggen kläcktes aldrig så jag fick inga vaktlar. Jag skyller mest det på gubben som är så snål med elen och gick och stängde av lampan mellan varven.
Jag jobbar på dag ut och dag in och väntar på semestern och vår kommande Irlandsresa.
Tränar 4 gånger i veckan och FÖRSÖKER äta enligt min träning, åtminstone de dagar jag tränar men det är inte så lätt när man jobbar där jag jobbar. Det slinker en någon kakbit nu som då.
 Försöker också cykla till jobbet de dagar det inte spöregnar eller åskar, eller de dagar jag inte försover mig :p Jag är ju känd för min morgontrötthet.

Kvarg och jordgubbar, en vanlig kvällsbit hos oss :)
Har beställt en klättersele åt mig som förhoppningsvis ska anlända innan Irlandsresan. Vi håller på och donar på vår veranda, men hittills har vi bara klätt pelarna och målat dem vita. Annars, som sagt, inget nytt på fronten.
Jag fasar för den dagen skolan börjar igen. Jag har på känn att det är ett tufft år jag har framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar