2013-09-15

Ohoj!

Hej kära läsare!
Egentligen har jag inget att komma med, kände bara för att skriva några rader.
Var till Ikea igår och köpte hem en längre bordsskiva, så nu håller jag på och inreder i vår datakammare. Ni får se bilder sen, om det blir till något...men tanken är att jag ska kunna både skriva, göra läxor, måla tavlor och pyssla i samma rum. Så det så!
Inredandet har dock lämnat på hälft, för jag måste få upp en hylla på väggen innan jag kan fortsätta och den får jag inte själv, och tydligen kommer den inte upp förräns tisdag om jag följer gubbens agenda. Så nu ligger allt skräp på golvet i aulan.
Annars då? Hmm, Inget nytt. Väntar på att slippa och röntga mina knän så att jag får höra min dom. Kan jag fortsätta träna som förr, eller måste jag börja med något så tråkigt som SIMNING! :/

Kan också bekänna att jag nyss tryckt i mig ½ kg godis bara för att jag inte hade något vettigare att göra.
Nåja, det om det. Nu måste jag söka en printer åt mig på nätet.
Skön söndagkväll åt er alla.

/ Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar