2013-11-27

Onsdag.

Onsdag redan. Mitt i veckan är vi, och veckan i sig har varit relativt bra.
Igår hade jag en ledig dag som jag spenderade med Jenny och min plånbok. Sedan fortsatte jag dagen med mina systrar och mamma.
Fick skaffat mig ett par coola glasögon + solglasögon med styrka i samt några julklappar.
Fick ett kort på posten av en kär vän. Det är ALLTID lika roligt med post när det kommer som en överraskning.


Idag har jag testat detta egologiska schampoo som jag fick till min födelsedag...Och det är faktiskt skitbra! Ser ut som en vanlig tvålbit, men löddrar bra, håret blir rent, och inget balsam behövs. Innehåller inga tillsatsämnen och doftar skog :)
Och är DRYGT!

NU ska jag sätta mig ner och skriva skolarbeten. USCH! Skolan tar upp ALL min tid just nu. Hinner inte klättra, hinner aldrig på boxning. Får inklämt något träningspass här och där, men de är mest också till för att hålla nerverna i skick.
Men, ett halvt år till ska ja stå ut, så är det ÖÖÖÖÖVER!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar