2013-11-24

Min 30-årskris i bilder.

Ja, det är väl lika bra att göra det officiellt här också. Jag blev nämligen 30 i fredags.
Hade dock ingen lust att fira på något sätt. Var på Monicas begravning i lördags och min sinnesstämning har varit både uppe och nere. Emellanåt skrattar man, har roligt..Men så plötsligt gråter man och minns. Gråter för min egen saknads skull, men ännu mera när jag tänker på de anhöriga.

Idag hade jag dock en liten kaffebjudning åt min fina familj. Eftersom vår familj inte är av minsta sort, blir en liten kaffebjudning aldrig liten. Men det ryms mycket kärlek på 136 kvadrat. Så här får ni lite suddiga bilder från idag.

We love IKEA :)

Måste demonstrera dessa eftersom Heini har lärt mig att göra blommor istället för stjärnor.







Happy B-day to me!

Vi börjar redan ha lite jul :)

We LOVE candles

Suddigt värre = inga rynkor

En av mina favorittjejer, våran lilla Jonna

Min favoritman...Juha Tapio / munamies / Hans Välimäki? You tell me.

Min fina lillasyster Tina


Min fina storasyster Hannele, allas programledare

Vår fina Teenoi

En del av hela högen

Fint kort av fina syskon, bilden av mig kunde dock vara snyggare :D

Fint kort av fina mamma & isi


Hann aldrig fota den hela tårtan :)

Jag på typ 1991 :)



Tack alla INBLANDADE. Jag hade inte tänkt fira alls, men ändå blev denna dagen till den bästa, mest oförglömliga dagen. Ni som hade ordnat med program och
Och fina presenter fick jag också, som jag inte ens egentligen är värd. Allt från symaskiner till mormor-trosor och pandora-smyckesbollar :D

Love you all!!!

Kom ihåg att ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Ååh vad fina kort du fick åv din family!! Å du e visst värd allt gott jär i vääde bästa Nina!! Love ya! Massa kramar <3

    SvaraRadera