2014-01-08

Blää.

Det tycks vara OMÖJLIGT för mig att svänga om dygnet så att jag får en normal rytm igen.
Idag slocknade jag direkt efter skolan...och vaknade 01.00!!! Så nu sitter man här och väntar på att gymet ska öppna.
Det är hemskt hur man kan bli vimsig med dagarna och timmarna pga. lediga dagar. Och det är inte hälsosamt. Du äter inte måltiderna på de tider du ska äta, du är trött när andra är vakna och pigga,  och hela kroppen känns uppochner.

Skolan började idag igen, och nu är det sista slutspurten som gäller. Vi började genast rakt på sak med olika övningar, och det är inte många kurser kvar innan jag kan kalla mig själv sjukskötare. Vecka 8 börjar jag på min sista praktik..Först på 3:an, sen OP, sen barnavdelningen och sist 2 veckor på ätstörningspolikliniken. Vad som händer sen efter 13 juni när jag har betyg i hand vet jag inte, men en sak vet jag - då slutar jag stressa! Jag vill leva ett normalt liv en stund. Arbeta, sova, träna, äta, träffa folk igen.

Imorgon kommer Jenny hit, vi ska göra skoluppgifter. På torsdag är det examensarbete som gäller. På FREDAG är jag LEDIG och då vill jag göra något ROLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar