2014-02-26

Hej alla glada!

En kort uppdatering, så ingen tror att jag inte lever längre.

Har påbörjat min praktik. Har exakt 5 skiften kvar innan jag byter ställe till OP. Det går jättebra, och jag har roligt. Men trött är jag - hela tiden! Har inte träffat någon på åratal känns det som, och jag unnar mig också att slarva med träningen eftersom jag helt enkelt inte har samma ork just nu. Det tär på krafterna att koncentrera sig 8 timmar / dag. Har jobbat nu varannan dag kväll, varannan dag morgon - så inte undra på att man inte har tid till något. Man hinner bara sova innan man ska iväg igen.

MEN igår kände jag våren i luften, och begav mig ut på en uppfriskande joggingtur i solskenet innan kvällsskiftet. Har inte bestämt mig ännu om jag ska göra det idag också, eller om jag ska krypa ner under täcket och titta på "Jutta ja puolen vuoden superdieetti"! :)

Annars inget nytt. 10 veckor kvar säger jag bara. 10 veckor! Wohoo!

1 kommentar:

  1. Du e strong hun, ja hejjar på de dagligen!! 10 vikor komber att ga fort! Sen ska vi träffas mejr! Kraaam ♥

    SvaraRadera