2014-09-29

KLick.

Det känns som om jag är ett klick ifrån att bli galen. Min tid räcker inte till något alls, det finns så mycket jag skulle vilja göra men jag hinner ingenting. Jag kan inte förstå att jag för ett halv år sedan har hunnit med båda studier, jobb, träning, familjeliv och fritid?!!!

Det enda jag vill, är att ha EN HEL DAG, helt för mig själv. Ensam hemma. Bara jag, möjligtvis med en pensel eller stickstickor i handen. Utan några som helst måsten. Äta skit och bara slappa. Se på Bridget Jones dagbok. Gå omkring i pyjamas. Dricka en öl mitt på dagen :)

VAR ledig idag. Hade drömt om en sån dag. Istället gick min lediga dag åt att föra bilen på service, åka till polisen och skaffa nytt pass och nytt körkort, åka till besiktninggsstationen och registrera min bil osv osv. I samma ruljans städade jag ur vårt medicinskåp, vilket ledde till att jag röjde upp andra skåp. Lagade mat som ingen ändå åt. Sen begav jag mig ut i mörkret för att städa upp i trädgården. Min enda tröst var att jag hann klämma in ett gym-pass mitt i allt detta. Tack för det!

Kan helt enkelt inte koppla av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar