2014-09-22

Update!

Än en gång...längesen jag klottrat ner några rader. Men jag har haft så fullt upp!

Vi sålde vår bil för några veckor sedan, så nu har vi levt med en bil. Det har gjort att man hamnat att cykla till och från alla sina nödvändigheter såsom jobb och träning och dylikt. Oftast är man hemma sent på kvällarna, och så döslut att man inte ens orkar knäppa på datorn. Imorgon kanske vi är en bil rikare.

För det andra, jobbar jag ju skiftesarbete numera. Ibland känns det som jag inte har något liv, och spenderar mera tid på jobbet än hemma...men jag trivs, så det är lugnt.

För det tredje, har vi haft fullt sjå med att planera och ställa till bröllop. Inte vems bröllop som helst för den delen, utan vårt eget! Här kommer lite bildbevis. Mera bilder kommer sen, när jag samlat ihop allt.

Jag gifte mig med denna snygging

 

 
...och sen blev vi make och fru

 

muminfamiljen var förstås med


 

 
 Vår bröllopsfest var skitkul! Och det var mest tack vare våra underbara gäster, och duktiga serverare. Ett stort tack till alla som gjorde vår dag till den bästa dagen i vårt liv!
Mera bilder kommer sen, jag lovar!
 
 

1 kommentar: