2014-10-29

Kvällsskifte.

Idag är jag inne på kvällsskifte 3/4. Egentligen har jag aldrig gillat att ha kväll - du ser aldrig till någon, varken make eller familj. Men åh, vad jag ändå älskar kvällsskiften. Du har hela förmiddagen för dig själv här hemma, du hinner till gymet, du hinner städa och dona.

Idag har jag en dag när jag inte gör något alls. Går bara här hemma och lyssnar till musik. Dödar flugor mellan varven..och har bakat en himmelskt god cheesecake med äpple och kinuski.

Jag borde nog sluta med detta bakande. Ingen av mina byxor passar längre (ooops). Min träning känns onödig när min kost är helt uppåt skogen. Man kunde ju påstå att det är musklerna som växt, men så är inte fallet :D Måste väl ta mig in till stan och köpa nya jeans innan jag drar iväg till jobbet. Känns allt för jobbigt att börja banta just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar